HuCER 2021 – A HERA Kárpát-medencei Magyarlakta Régiók Tagszervezete Barabás Andrea – Anyagi, kulturális, társadalmi tőke hatásai az iskolai eredményesség és az árnyékoktatás összefüggéseinek vizsgálatában Csopák Éva – Írás- és olvasástanítás többnyelvű környezetben a beregszászi magyar iskolák példáján Darvay Sarolta, Nagy Melinda, Szenczi Iveta, Tóth Tar Éva, Balázs Pál – A tanítási gyakorlat tanulságai a COVID-19 járvány alatt a SJE TKK biológia szakos tanárjelölt hallgatók véleménye alapján Harangus Katalin, Horváth Zsófia Irén, Szentes Erzsébet – Az online oktatásra való áttérés: tapasztalatok és kihívások Kerekes Jenő – „Tudomány és technológia az életedben” fejlesztő program a természettudományi kompetenciák fejlesztésében Moet Moet Myint Lay, Aniko Kalman – Continuous Professional Development for Teacher Educator Development in Myanmar Education Colleges Pallay Katalin – Hazatérni vagy ottmaradni? A kárpátaljai mobilis hallgatók letelepedésére ható tényezők vizsgálata Stark Gabriella Mária – Tantervi váltás és digitális oktatás romániai magyar óvodapedagógusok szemszögéből Szentes Erzsébet, Horváth Zsófia Irén, Harangus Katalin – Tanárképzős hallgatók tanítással, pedagógusi pályával kapcsolatos nézetei Tankó Veronika Zita – A román nyelv oktatása a romániai magyar tannyelvű elemi osztályokban a tantervi változások tükrében Tóthová Tarová Eva, Himpán Veronika, Nagy Melinda, Darvay Sarolta, Szencziová Iveta, Balázs Pál – Az alvásproblémák okainak vizsgálata az alapiskolás korosztály körében