↓

HERA

Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete – Hungarian Educational Research Association

HERA
Kezdőlap Menü ↓
Ugrás a főtartalomra
Ugrás a másodlagos tartalomra
  • Kezdőlap
  • Szervezetünkről
    • Tagság
    • Tagszervezetek
    • Szakosztályok
    • Alapszabály
    • A szervezet fő adatai
    • Elérhetőség
    • Belépés
    • Közhasznúság
    • Archívum
  • Tevékenységek
    • HuCER
      • HuCER 2020
        • Programfüzet 2020
        • HuCER 2020 – E-posztergaléria
        • HuCER 2020 konferenciaabsztrakt
      • HuCER 2019
        • Programfüzet 2019
      • HuCER 2018
        • English
        • Programfüzet
      • HuCER 2017
        • English
        • Jelentkezés
      • HuCER 2016
      • HuCER 2015
      • HuCER 2014
      • HuCER 2013
      • HuCER 2012
    • Díjak
      • Báthory Zoltán emlékérem
      • HERA-ért díj
      • A Legjobb Nevelés- és Oktatási Mű
        • Pályázat 2017
        • Pályázat 2016
    • Kutatótanárok támogatása
    • Nyilas Misi Egyesület támogatása
    • Vezetőségi ülések
    • Internetes információs szabályzat
    • Képek
  • Kiadványok
    • Oktatás és Társadalom
      • Új sorozat
    • HERA Évkönyvek
    • Absztraktkötetek
    • HERJ
    • Támogatott kiadványok
  • Kapcsolatok
    • Hazai kapcsolatok
    • EERA
  • Etikai nyilatkozat

HuCER 2020 – Környezetpedagógiai szakosztály

Apró Anna, Homoki Erika, Sütő László – A fényszennyezés tudatosításának lehetőségei a tanárképzésben

Csonka Sándor – A mesterséges fény árnyoldala – oktatási javaslatok a városi gyermekek helyes bioritmusának megtartása érdekében

Fodor Éva – A fenntarthatóság értelmezése a pedagógia nézőpontjából

Hill Katalin, Darvay Sarolta, Fülöp Veronika, Venyingi Beáta – Pedagógus hallgatók antropocentrikus szemléletének vizsgálata az ELTE TÓK-on

Kollarics Tímea – Éghajlatváltozással kapcsolatos felmérés óvodapedagógus hallgatók körében

Kopasz Adrien Réka, Apró Anna – Középiskolás korosztály ökológiai problémaérzékenységének vizsgálata fényszennyezéssel kapcsolatos online kérdőívek elemzése és erdei iskolához kapcsolt attitűdmérés során

Kövecsesné Gősi Viktória – Egy fenntarthatóságpedagógiai projekt megvalósulásának tapasztalatai 3D VR térben

Krakker Anna – Ökológiai lábnyom vizsgálat Budapest több általános iskolájában

Mika János, Apró Anna, Novák Richárd – A fényszennyezés lakossági ismeretének felmérése két-két bükk-vidéki és hajdúsági településen

Vályi Péter, Varga Attila – Hogyan taníthatunk a természet kegyetlenségéről? – A sötét ökológia pedagógiája

Keresés

EERA

  • Belépés

English

  • About Us
  • Activities/Statements
    • Events
      • HuCER 2018
      • HuCER 2021 – abstract of the conference
  • Publications
  • Networks
  • Partners
    • National Partners
    • International Partners
  • Contact and Information
  • Ethical Guidelines

Facebook

Facebook
Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete - Hungarian Educational Research Association ©
↑