↓

HERA

Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete – Hungarian Educational Research Association

HERA
Kezdőlap Menü ↓
Ugrás a főtartalomra
Ugrás a másodlagos tartalomra
  • Kezdőlap
  • Szervezetünkről
    • Tagság
    • Tagszervezetek
    • Szakosztályok
    • Alapszabály
    • Adatkezelési tájékoztató
    • A szervezet fő adatai
    • Elérhetőség
    • Közhasznúság
    • Archívum
  • Tevékenységek
    • HuCER
      • HUCER 2025
      • HUCER 2024
      • HUCER 2023
      • HUCER 2022
      • HuCER 2021
        • Programfüzet 2021
        • HuCER 2021 – E-posztergaléria
        • HuCER 2022 konferenciaabsztrakt
      • HuCER 2020
        • Programfüzet 2020
        • HuCER 2020 – E-posztergaléria
        • HuCER 2020 konferenciaabsztrakt
      • HuCER 2019
        • Programfüzet 2019
      • HuCER 2018
        • English
        • Programfüzet
      • HuCER 2017
        • English
        • Jelentkezés
      • HuCER 2016
      • HuCER 2015
      • HuCER 2014
      • HuCER 2013
      • HuCER 2012
    • Díjak
      • Báthory Zoltán emlékérem
      • HERA-ért díj
      • A Legjobb Nevelés- és Oktatási Mű
      • Best Poster díj
    • Kutatótanárok támogatása
    • Nyilas Misi Egyesület támogatása
    • Internetes információs szabályzat
  • Kiadványok
    • Oktatás és Társadalom
      • Új sorozat
    • HERA Évkönyvek
    • Absztraktkötetek
    • HERJ
  • Kapcsolatok
    • Hazai kapcsolatok
    • EERA

HuCER 2021 – Szakképzés-pedagógiai és szakmai tanárképzési szakosztály

Bükki Eszter, Fehérvári Anikó – Tanári együttműködés a szakképzésben

Katona György, Patyi Gábor, Kollarics Tímea – Kutatás, innováció és hatékonyságának vizsgálata a Soproni Egyetemen folyó szakmai tanárképzésben

Kovács Mónika, Suhajda Csilla Judit – Tudásmenedzsment a VUCA világban

Módné Takács Judit, Pogátsnik Mónika, Kersánszki Tamás – Gamifikáció az online oktatásban, avagy a motiváció fokozása és a puha készségek fejlesztése járvány idején

Moses Njenga – TVET Teacher Continuing Professional Development in Kenya: A Mixed Methods Research into Current Practices

Sounantha Phavadee – A review of self-regulated learning and the Motivated Strategies for Learning Questionnaire (MSLQ)

Myo Sandar – How Teachers Learn to Continue Professional Development in COVID-19 Situation

Tomory Ibolya – Hallgatói vélemények a járványhelyzet alatti online oktatásról

Win Phyu Thwe, Aniko Kalman – Continuous Professional Development of Teacher Trainers in Myanmar during the Pandemic

Keresés

EERA

  • Belépés

English

  • About Us
  • Events
    • HUCER 2025
    • HuCER 2024
  • Publications – HERJ
  • Networks
  • Partners
    • National Partners
    • International Partners
  • Contact and Information

Facebook

Facebook
Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete - Hungarian Educational Research Association ©
↑