↓

HERA

Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete – Hungarian Educational Research Association

HERA
Kezdőlap Menü ↓
Ugrás a főtartalomra
Ugrás a másodlagos tartalomra
  • Kezdőlap
  • Szervezetünkről
    • Tagság
    • Tagszervezetek
    • Szakosztályok
    • Alapszabály
    • Adatkezelési tájékoztató
    • A szervezet fő adatai
    • Elérhetőség
    • Közhasznúság
    • Archívum
  • Tevékenységek
    • HuCER
      • HUCER 2025
      • HUCER 2024
      • HUCER 2023
      • HUCER 2022
      • HuCER 2021
        • Programfüzet 2021
        • HuCER 2021 – E-posztergaléria
        • HuCER 2022 konferenciaabsztrakt
      • HuCER 2020
        • Programfüzet 2020
        • HuCER 2020 – E-posztergaléria
        • HuCER 2020 konferenciaabsztrakt
      • HuCER 2019
        • Programfüzet 2019
      • HuCER 2018
        • English
        • Programfüzet
      • HuCER 2017
        • English
        • Jelentkezés
      • HuCER 2016
      • HuCER 2015
      • HuCER 2014
      • HuCER 2013
      • HuCER 2012
    • Díjak
      • Báthory Zoltán emlékérem
      • HERA-ért díj
      • A Legjobb Nevelés- és Oktatási Mű
      • Best Poster díj
    • Kutatótanárok támogatása
    • Nyilas Misi Egyesület támogatása
    • Internetes információs szabályzat
  • Kiadványok
    • Oktatás és Társadalom
      • Új sorozat
    • HERA Évkönyvek
    • Absztraktkötetek
    • HERJ
  • Kapcsolatok
    • Hazai kapcsolatok
    • EERA

HuCER 2020 – Romológia szakosztály

Andl Helga, Beck Zoltán – „Elfelejtett házi feladattal, üres táskával” (Balogh Attila, 2014)

Boros Juilanna, Pápai Boglárka – Cigány, roma nők a siker útján

Cserti Csapó Tibor – A termékenység és az iskolázottság összefüggési a hazai cigány/roma népesség körében

Csillei Béla – Távoktatás és otthontanulás Tiszabőn, a kellő feltételek nélkül

Csonka Dániel, Heindl Katica, Kőszegi Krisztián, Laboda Lilla – Civil szervezetek hátránykompenzációs tevékenységeinek összehasonlító vizsgálata

Kerülő Judit, Jenei Teréz – Módszertani megújulással a korai iskolaelhagyás csökkentéséért

Lakatos Szilvia – Interaktív játékok, digitális lehetőségek és oktatási segédanyagok bemutatása a romani nyelv oktatásában

Meleg Attila – Az egyházi és világi tanodákban folyó oktatás és nevelés hatékonysága

Nagy Pál – A temesvári muzsikus németcigányok identitás-keresése az 1930-as években

Orsós Anna – Szükségletek és a jogi szabályozók – avagy fókuszban a cigány nemzetiségi oktatás

Szabóné Kármán Judit – Egy késő középkori alföldi város és cigányainak története

Judit Szabóné Kármán – Education on the peripheries then and now

Tóth Norbert – Roma tanulók iskolai teljesítményének pedagógiai-antropológiai vizsgálata

 

Keresés

EERA

  • Belépés

English

  • About Us
  • Events
    • HUCER 2025
    • HuCER 2024
  • Publications – HERJ
  • Networks
  • Partners
    • National Partners
    • International Partners
  • Contact and Information

Facebook

Facebook
Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete - Hungarian Educational Research Association ©
↑