↓

HERA

Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete – Hungarian Educational Research Association

HERA
Kezdőlap Menü ↓
Ugrás a főtartalomra
Ugrás a másodlagos tartalomra
  • Kezdőlap
  • Szervezetünkről
    • Tagság
    • Tagszervezetek
    • Szakosztályok
    • Alapszabály
    • Adatkezelési tájékoztató
    • A szervezet fő adatai
    • Elérhetőség
    • Közhasznúság
    • Archívum
  • Tevékenységek
    • HuCER
      • HUCER 2025
      • HUCER 2024
      • HUCER 2023
      • HUCER 2022
      • HuCER 2021
        • Programfüzet 2021
        • HuCER 2021 – E-posztergaléria
        • HuCER 2022 konferenciaabsztrakt
      • HuCER 2020
        • Programfüzet 2020
        • HuCER 2020 – E-posztergaléria
        • HuCER 2020 konferenciaabsztrakt
      • HuCER 2019
        • Programfüzet 2019
      • HuCER 2018
        • English
        • Programfüzet
      • HuCER 2017
        • English
        • Jelentkezés
      • HuCER 2016
      • HuCER 2015
      • HuCER 2014
      • HuCER 2013
      • HuCER 2012
    • Díjak
      • Báthory Zoltán emlékérem
      • HERA-ért díj
      • A Legjobb Nevelés- és Oktatási Mű
      • Best Poster díj
    • Kutatótanárok támogatása
    • Nyilas Misi Egyesület támogatása
    • Internetes információs szabályzat
  • Kiadványok
    • Oktatás és Társadalom
      • Új sorozat
    • HERA Évkönyvek
    • Absztraktkötetek
    • HERJ
  • Kapcsolatok
    • Hazai kapcsolatok
    • EERA

HuCER 2021 – Állampolgári nevelés és oktatási jogok szakosztály

Dallman Kristóf – Az (állam)polgári nevelés a 20. század első évtizedeiben két jezsuita gimnázium példáján keresztül

Dancs Katinka – Pedagógusok vélekedése az állampolgári nevelés céljairól

Richard Fodor – Multiperspective Attitude in the English and Hungarian Regulatory Documents

Irina Golubeva, Ivett Guntersdorfer – Civic education through intercultural telecollaboration: studying embodied practices of social activism

Jancsák Csaba – A szemtanúkkal készített videointerjúk kutatási tényeken alapuló beemelése a történelem és állampolgári ismeretek tanításába

Kormos Kevin, Rónay Zoltán – A jog: védőháló vagy fenyegetés? Jogi attitűd mérése egy kismintás iskolai esetelemzés alapján

Markos Valéria – Az iskolai közösségi szolgálat sikerességét támogató tényezők vizsgálata

Mezei Mónika – Online anyagok használatának tapasztalatai a távoktatásban

Nyúl Eszter Anna – Az elmaradt ünnepek nyomában – állampolgárságra nevelés járvány idején

Szőcs Andor – Diákmunka-közvetítők a fizetett munkavállalásban érintett fiatalokról

Keresés

EERA

  • Belépés

English

  • About Us
  • Events
    • HUCER 2025
    • HuCER 2024
  • Publications – HERJ
  • Networks
  • Partners
    • National Partners
    • International Partners
  • Contact and Information

Facebook

Facebook
Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete - Hungarian Educational Research Association ©
↑