↓

HERA

Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete – Hungarian Educational Research Association

HERA
Kezdőlap Menü ↓
Ugrás a főtartalomra
Ugrás a másodlagos tartalomra
  • Kezdőlap
  • Szervezetünkről
    • Tagság
    • Tagszervezetek
    • Szakosztályok
    • Alapszabály
    • A szervezet fő adatai
    • Elérhetőség
    • Belépés
    • Közhasznúság
    • Archívum
  • Tevékenységek
    • HuCER
      • HuCER 2020
        • Programfüzet 2020
        • HuCER 2020 – E-posztergaléria
        • HuCER 2020 konferenciaabsztrakt
      • HuCER 2019
        • Programfüzet 2019
      • HuCER 2018
        • English
        • Programfüzet
      • HuCER 2017
        • English
        • Jelentkezés
      • HuCER 2016
      • HuCER 2015
      • HuCER 2014
      • HuCER 2013
      • HuCER 2012
    • Díjak
      • Báthory Zoltán emlékérem
      • HERA-ért díj
      • A Legjobb Nevelés- és Oktatási Mű
        • Pályázat 2017
        • Pályázat 2016
    • Kutatótanárok támogatása
    • Nyilas Misi Egyesület támogatása
    • Vezetőségi ülések
    • Internetes információs szabályzat
    • Képek
  • Kiadványok
    • Oktatás és Társadalom
      • Új sorozat
    • HERA Évkönyvek
    • Absztraktkötetek
    • HERJ
    • Támogatott kiadványok
  • Kapcsolatok
    • Hazai kapcsolatok
    • EERA
  • Etikai nyilatkozat

HuCER 2020 – Oktatásszociológiai szakosztály

Csók Cintia, Hrabéczy Anett – Felsőoktatási haladási utak a középiskola és pályaválasztás tükrében

Demeter-Karászi Zsuzsanna – Hallgatói vallásosság szektorközi összehasonlításban

Dusa Ágnes Réka – Külföldre vezető tanulási utak?

Fényes Hajnalka, Pallay Katalin, Mohácsi Márta – A továbbtanulási motivációk és a perzisztencia összefüggései a felsőoktatási hallgatók körében

Fodor Bálint – A produktív tanulás megjelenése a tanárképzésben

Godó Katalin – Az oktatói kapcsolattartás minőségének hatásai a felsőoktatási pályafutásra

Horváth Gergely – A nyelvtanulási motiváció szocioökonómiai dimenziói

Imre Anna – Tanórán kívüli tanulás az általános iskolákban – részvétel és megvalósítás

Szilárd Malatyinszki – Experiencing digital education

Osman Mohamed Elmahdi – Flipped Learning: Innovation in Education

Orsós István – Inkluzivitás egyes dimenziói vidéki felsőoktatásban

Pusztai Gabriella, Szigeti Fruzsina – A hallgatókra jellemző haladási utak és azok jellemzői

Végh Zoltán – A kortárshatás összehasonlító vizsgálata két pécsi roma szakkollégium hallgatói körében

Keresés

EERA

  • Belépés

English

  • About Us
  • Activities/Statements
    • Events
      • HuCER 2018
      • HuCER 2021 – abstract of the conference
  • Publications
  • Networks
  • Partners
    • National Partners
    • International Partners
  • Contact and Information
  • Ethical Guidelines

Facebook

Facebook
Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete - Hungarian Educational Research Association ©
↑