↓

HERA

Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete – Hungarian Educational Research Association

HERA
Kezdőlap Menü ↓
Ugrás a főtartalomra
Ugrás a másodlagos tartalomra
  • Kezdőlap
  • Szervezetünkről
    • Tagság
    • Tagszervezetek
    • Szakosztályok
    • Alapszabály
    • Adatkezelési tájékoztató
    • A szervezet fő adatai
    • Elérhetőség
    • Közhasznúság
    • Archívum
  • Tevékenységek
    • HuCER
      • HUCER 2025
      • HUCER 2024
      • HUCER 2023
      • HUCER 2022
      • HuCER 2021
        • Programfüzet 2021
        • HuCER 2021 – E-posztergaléria
        • HuCER 2022 konferenciaabsztrakt
      • HuCER 2020
        • Programfüzet 2020
        • HuCER 2020 – E-posztergaléria
        • HuCER 2020 konferenciaabsztrakt
      • HuCER 2019
        • Programfüzet 2019
      • HuCER 2018
        • English
        • Programfüzet
      • HuCER 2017
        • English
        • Jelentkezés
      • HuCER 2016
      • HuCER 2015
      • HuCER 2014
      • HuCER 2013
      • HuCER 2012
    • Díjak
      • Báthory Zoltán emlékérem
      • HERA-ért díj
      • A Legjobb Nevelés- és Oktatási Mű
      • Best Poster díj
    • Kutatótanárok támogatása
    • Nyilas Misi Egyesület támogatása
    • Internetes információs szabályzat
  • Kiadványok
    • Oktatás és Társadalom
      • Új sorozat
    • HERA Évkönyvek
    • Absztraktkötetek
    • HERJ
  • Kapcsolatok
    • Hazai kapcsolatok
    • EERA

HuCER 2021 – IKT szakosztály

Buda András – Új módszertani megoldások tanár szakos hallgatók digitális kompetenciájának fejlesztése érdekében

Gaskó Krisztina, Orgoványi-Gajdos Judit, Zagyváné Szűcs Ida – A pedagógusok digitális eszközhasználata: attitűdök és a gyakorlat

Horváth László – A technológiai integráció pedagógiai aspektusai – egy pilot kutatás tapasztalatai

Kristóf Zsolt – Elsős hallgatók egyes irodai alkalmazásokban való jártasságának önértékeléseken és szintfelmérőkön alapuló felmérése a Debreceni Egyetem Egészségügyi Karán

Molnár György, Balázs Brigitta – A digitális kompetencia keretrendszerek és módszertani innovációk hatása a digitális tanítás-tanulás folyamatára

Molnár György, Cserkó József, Karl Éva – A digitális kor kihívásai és lehetőségei a digitális tanulás során – fókuszban az élménypedagógia módszerek

Sinkovics Ádám – A tablet, mint taneszköz alkalmazhatósága hátrányos helyzetű tanulók oktatásában

Szabó József, Buda András, Erdei Gábor – A távolléti oktatás a Debreceni Egyetemen

István Thékes – Measuring the impact of Xeropan on the English as foreign language learning process amongst a large sample of primary school students

Keresés

EERA

  • Belépés

English

  • About Us
  • Events
    • HUCER 2025
    • HuCER 2024
  • Publications – HERJ
  • Networks
  • Partners
    • National Partners
    • International Partners
  • Contact and Information

Facebook

Facebook
Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete - Hungarian Educational Research Association ©
↑