HuCER 2020 – Sportpedagógiai szakosztály

Béki Piroska, Szabó Gergely János – Labdarúgással az egészséges fiatalokért, azaz lányok és a foci

Blatt Péterné – A mindennapos testnevelés bevezetésének hatása a diákok sportágválasztását meghatározó személyi tényezőkre

Bognár József, Szakály Zsolt – Sport- és egészségmagatartás szemléleti és gyakorlati változásai: egy általános iskolai tanulókra irányuló 3 hónapos intervenció hatásai

Borbély Szilvia – Hogyan lehet sikeres egy kurrikulum változását érintő beavatkozás? – A mindennapos testnevelés megvalósulásának megítélése a pedagógusok körében

Fintor Gábor – A testnevelés oktatás implementációs folyamatának vizsgálata a tanulók értékrendjével kapcsolatban

Gősi Zsuzsanna – A sporttudományi területen szerzett diploma „értéke”

Hideg Gabriella – Általános iskolások és egyetemisták példaképválasztásának változásai

Kiss Zoltán, Bognár József, Csáki István – Az utánpótláskorú labdarúgók sportolói karrierjét befolyásoló pedagógiai tényezők vizsgálata hazai és határon túli akadémiákon

Kovács Klára, Moravecz Marianna, Nagy Zsuzsa, Rábai Dávid, Szabó Dániel – Intézményi hatás kárpát-medencei felsőoktatási intézmények szabadidős sportprogramjaiban és versenysportjában

Láng Éva, Bognár József – Hallgatók hozzáállása az iskolai táncoktatáshoz egy táncos kurzus elvégzése után

Rábai Dávid – Labdarúgó akadémisták társadalmi háttérvizsgálata a vidék-főváros akadémiáinak vonatkozásában

Telegdi Attila – Innovációs lehetőségek a magyar gyorskorcsolyázás módszertanában.
A hosszú-távú sportoló felkészítési modell alkalmazásának vizsgálata

Thür Antal, Fügedi Balázs – A szülői minta hatása az egészségmagatartás alakulására, és a fizikai aktivitás iránti attitűdre a mindennapos testnevelés kapcsán

Tóth Dávid Zoltán, Dancs Henriette, Gősi Zsuzsanna – A szabadidő struktúra és az iskolai eredményesség kapcsolata 6. és 7. osztályos tanulók viszonyában