HuCER 2021 – Oktatásszociológiai szakosztály

Alter Emese, Kocsis Zsófia – Hallgatói munkavállalás a STEM területeken

Bencze Ádám – Görögkatolikus fiatalok nézetei az igazságosság árnyalatairól

Boda Vivien Lilla, Horváth Gergely – A mentorprogram többszintű értelmezése – a mentorok és a mentoráltak véleménye és nézőpontjai

Ilona Dóra Dabney-Fekete, Katalin Godó, Tímea Ceglédi – The professional development and community empowerment of resilient teacher candidates in a student mentor program

Fényes Hajnalka Zsuzsanna, Pusztai Gabriella, Markos Valéria – Az önkéntesség és az önkéntes csoporttagság hatása a hallgatói perzisztenciára

Katalin Godó, Tímea Ceglédi, Károly Beri, Jenifer Balogh – Coping with risks of dropout: Resilient students in colleges for advanced studies

Hideg Gabriella – Kenyai fiatalok esélyei az oktatási rendszerben a COVID-19 járvány idején

Hrabéczy Anett, Csók Cintia – A pályaválasztás és a felsőoktatási tanulmányi előrehaladás összefüggései

Kocsis Nóra – A Tanítsunk Magyarországért mentorprogram diákjainak elvárásai és motivációi

Kovács Tamás – Az iskola maga az élet” – Dewey szemléletének gyakorlati megjelenése egy transznacionális kutatásban

Kozma Kitti – Pedagógusok attitűdjeinek és módszereinek elemzése hátrányos helyzetű diákokat oktató intézményekben

Novák Ildikó – Fiatal nyelvtanulók eredményességének társadalmi háttere a Magyar Ifjúság 2016 évi felmérés tükrében

Rébék-Nagy András – A zenei befogadással kapcsolatos tanulói attitűdök vizsgálatának nevelésszociológiai vonatkozásai