↓

HERA

Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete – Hungarian Educational Research Association

HERA
Kezdőlap Menü ↓
Ugrás a főtartalomra
Ugrás a másodlagos tartalomra
  • Kezdőlap
  • Szervezetünkről
    • Tagság
    • Tagszervezetek
    • Szakosztályok
    • Alapszabály
    • Adatkezelési tájékoztató
    • A szervezet fő adatai
    • Elérhetőség
    • Közhasznúság
    • Archívum
  • Tevékenységek
    • HuCER
      • HUCER 2025
      • HUCER 2024
      • HUCER 2023
      • HUCER 2022
      • HuCER 2021
        • Programfüzet 2021
        • HuCER 2021 – E-posztergaléria
        • HuCER 2022 konferenciaabsztrakt
      • HuCER 2020
        • Programfüzet 2020
        • HuCER 2020 – E-posztergaléria
        • HuCER 2020 konferenciaabsztrakt
      • HuCER 2019
        • Programfüzet 2019
      • HuCER 2018
        • English
        • Programfüzet
      • HuCER 2017
        • English
        • Jelentkezés
      • HuCER 2016
      • HuCER 2015
      • HuCER 2014
      • HuCER 2013
      • HuCER 2012
    • Díjak
      • Báthory Zoltán emlékérem
      • HERA-ért díj
      • A Legjobb Nevelés- és Oktatási Mű
      • Legjobb Poszter díj
    • Kutatótanárok támogatása
    • Nyilas Misi Egyesület támogatása
    • Internetes információs szabályzat
  • Kiadványok
    • Oktatás és Társadalom
      • Új sorozat
    • HERA Évkönyvek
    • Absztraktkötetek
    • HERJ
  • Kapcsolatok
    • Hazai kapcsolatok
    • EERA

HuCER 2021 – Zenepedagógiai kutatások szakosztály

Bartalis Izabella – A zenepedagógiai módszerek sokszínűsége a zene és mozgás órán

Héjja Bella Emerencia – Rizikómagatartás zeneművészeti szakgimnazisták körében

Kerekes Rita, Kiss Julianna – Csoportos zenei órák az online térben

Mike Ádám – Zeneoktatás a 20. század hajnalán

Radócz József Miklós – A közösségi zenélés lehetőségeinek értelmezése

Réti Tamás – Zenepedagógiai információforrások a XX. sz. első felében

Suki András – Digitális zeneoktatás hatékony módszereinek bevezetése

Sz. Fodor Adrienne, Molnár-Tamus Viktória – Zeneoktatás szokatlan környezetben: a gyermek, a tanár és az online tér

Szalai Tamás, Mike Ádám, Radócz József Miklós – A digitális zeneművészeti oktatás előnyei és hátrányai

Váradi Judit, Józsa Gabriella, Szűcs Tímea, Láda Júlia – Az online tér megjelenése a művészeti oktatásban

Váradi Judit, Péter Csaba – A hangversenylátogatás új formái a digitális térben

Keresés

EERA

  • Belépés

English

  • About Us
  • Events
    • HUCER 2025
    • HuCER 2024
  • Publications – HERJ
  • Networks
  • Partners
    • National Partners
    • International Partners
  • Contact and Information

Facebook

Facebook
Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete - Hungarian Educational Research Association ©
↑