Benke Magdolna – Részvételi tervezés, a közösségi tanulás egy formája
Bognárné Kocsis Judit – Élménypedagógia és inklúzió a mai olasz múzeumpedagógia gyakorlatában
Bucher Eszter, Boros Julianna – Vállalkozó civilek – a közösség katalizátorai
Forray R Katalin, Kozma Tamás – Közösségi tanulás járvány idején – Egy értelmezési kísérlet
Gál Enikő – Nagylétai Gimnázium – pirkadattól alkonyatig
Gergye Eszter – Beás nyelv a nyelvi tájképben – tanulás és tanítás közösségi színtereken
Hegedűs Anita – A digitális múzeumandragógia lehetőségei
Hornyák Ágnes – A zene a társadalmi innovációk szolgálatában
Juhász Erika – Szakmafejlesztés a közművelődésben
Márkus Edina – Közösségi tanulás és társadalmi innováció
Márkus Edina, Takács-Miklósi Márta, Barabási Tünde – A felnőtt tanulás módszerei
Mike Ádám – A debreceni MEA Zenede története
Mrázik Julianna – A kollegiális reflexió
Radócz J. Miklós – A fúvószenekar, mint társadalmi innováció
Sitku Krisztina – Harmadik missziós közösségi szerepvállalás és szolgálati tanulás
Tószegi Zsófia, Radnai Imre – Digitális és mentális eszközök a közösségi tanulásban
Varga Kitti – A fogyatékkal élők reprezentációja a gyerekirodalomban
Vojtek Ildikó – Dramatikus és színházi nevelés a felnőttképzésben