HuCER 2020 – Felnőttkori és közösségi tanulás szakosztály

Benke Magdolna – Részvételi tervezés, a közösségi tanulás egy formája

Bognárné Kocsis Judit – Élménypedagógia és inklúzió a mai olasz múzeumpedagógia gyakorlatában

Bucher Eszter, Boros Julianna – Vállalkozó civilek – a közösség katalizátorai

Forray R Katalin, Kozma Tamás – Közösségi tanulás járvány idején – Egy értelmezési kísérlet

Gál Enikő – Nagylétai Gimnázium – pirkadattól alkonyatig

Gergye Eszter – Beás nyelv a nyelvi tájképben – tanulás és tanítás közösségi színtereken

Halász Dániel – Online játékközösségek – A videojátékok kultúra közvetítő lehetőségei a közművelődés színterein

Hegedűs Anita – A digitális múzeumandragógia lehetőségei

Hornyák Ágnes – A zene a társadalmi innovációk szolgálatában

Juhász Erika – Szakmafejlesztés a közművelődésben

Kenyeres Attila Zoltán – Tudományos ismeretszerzés a televízióból a kulturális közfoglalkoztatottak körében

Márkus Edina – Közösségi tanulás és társadalmi innováció

Márkus Edina, Takács-Miklósi Márta, Barabási Tünde – A felnőtt tanulás módszerei

Marosán Gréta – Culture-based and creative economy programs inspired by local intellectual, built and natural heritage

Mike Ádám – A debreceni MEA Zenede története

Márta Miklósi, Francesca Torlone – Prison education in Italy and Hungary a special field of adult education and vocational training

Mrázik Julianna – A kollegiális reflexió

Radócz J. Miklós – A fúvószenekar, mint társadalmi innováció

Sitku Krisztina – Harmadik missziós közösségi szerepvállalás és szolgálati tanulás

Tószegi Zsófia, Radnai Imre – Digitális és mentális eszközök a közösségi tanulásban

Varga Kitti – A fogyatékkal élők reprezentációja a gyerekirodalomban

Vojtek Ildikó – Dramatikus és színházi nevelés a felnőttképzésben