Bencéné Fekete Andrea – Az általános iskolai tehetségpontok működésének vizsgálata
Hegedűs Roland – SNI gyermekek eredménye az OKM-ben
Jankó Krisztina – Hátránycsökkentés a pedagógiai gyakorlatban
K. Nagy Emese – Efforts to reduce early school leaving by renewing the in-service teacher training
Katonáné Kutai Erika – A rítusok szerepe a köznevelés rendszerében
Langerné Buchwald Judit – Mentormodellek összehasonlító elemzése hazai és nemzetközi viszonylatban
Langerné Buchwald Judit – A mentorálás szerepe az alternatív iskolák pedagógiai gyakorlatában
Markos Valéria – Az iskolai közösségi szolgálat mint pályaorientációs, pályaszocializációs folyamat
Nagy Krisztina – A pedagógusok tanulásának mentori támogatása a lemorzsolódás csökkentése érdekében
Novák Ildikó – Nyelvtanulási eredményesség a társadalmi, kulturális és gazdasági tőke tükrében
Rayman Judit – Különböző szerek és reprezentációik Magyarországon
Varga Aranka – A pozitív pszichológiai tőke felhalmozása roma szakkollégisták körében
Vida Gergő – Deficit és gyakorlat – Miért egyre több a tanulási zavarral küzdő (SNI) tanuló?