HuCER 2021 – Felsőoktatás-kutató szakosztály

Bakhyt Aubakirova, Balázs Benkei-Kovács – Leaders’ interview analysis on teacher learning and support in Kazakhstani HEI’s multilingual education program

Mebrate Bekele, Dorottya Kardos, Orsolya Kálmán – Ethiopian Higher Education During the Pandemic Critical Incidents and Dilemmas

Bocsi Veronika – Első generációs oktatók pályaképe és önreflexiói

Ceglédi Tímea, Fényes Hajnalka, Pusztai Gabriella – Hol kezd épülni az üvegplafon? A reziliensek és a nők perzisztenciája a felsőoktatásban

Eigner Eszter, Prisztóka Gyöngyvér – A mozgásfejlesztéssel kapcsolatos kurzusok megjelenése az óvópedagógus képzésben

Fajt Balázs, Bánhegyi Mátyás, Vékási Adél, Cseppentő Krisztina – Nyelvtanári és -oktatói vélemények a nyelvvizsga-moratóriumról

Gál Katalin, Pásztor Rita, Székedi Levente, Tolnai Tímea Katalin – Az online oktatásra való átállás és ennek következményei a Partiumi Keresztény Egyetemen

Godó Irén, Godó Katalin – Alkotó-fejlesztő meseterápia az oktatásban

Godó Katalin – A mentorálás offline és online minőségei a Tanítsunk Magyarországért Mentorporgramban

Hercz Mária, Ochieng Okiri Peter – Értékelési alternatívák (nem csak) járvány idején

Jennyfer Paola Casas Trujillo – A historical look to Understand Hungarian Higher Education

Joó Anikó, Molnár-Tamus Viktória, Sz Fodor Adrienne – Arts Education and Career Socialization in Teacher Training

Kocsis Zsófia – Hallgatói munkavállalás a COVID 19 idején – A járványügyi helyzet hatása a fiatalok tanulás mellett munkavégzésére

Kovács Karolina Eszter, Szigeti Fruzsina, Dan Beáta – Hallgatói csoportok az egészségtudatosság és tanulmányi perzisztencia alapján

Mónus Ferenc – A covid-19 pandémiával kapcsolatos vélemények a környezeti attitűdök és a politikai nézetek tükrében egyetemi hallgatóknál

Munkácsy Katalin – Az analízis különleges helyzete az egyetemi nem-matematika szakos oktatásban

Roszik Dóra – A konstruktivista tanuláselmélet megjelenése a tanítóképzésben

Szigeti Fruzsina – A Debreceni Egyetem fiatal kutatóinak nemzetközi vándorlási hajlandósága a push&pull tényezők alapján

Tóth Dorina Anna – Munkaerő-piaci elhelyezkedési esélyek északkelet-magyarországi diplomásként

Varga Aranka, Széll Krisztián – Diverzitás és inklúzió a Pécsi Tudományegyetemen – egy helyzetfeltáró kutatás eredményei

Vitéz Kitti – Külföldi hallgatók vizsgálata a Pécsi Tudományegyetemen 2010-2019 között