HuCER 2020 – Felsőoktatás-kutató szakosztály

Bocsi Veronika – Az értelmiségképzés lehetőségei oktatói szemmel

Deli Kitti – Inkluzív szolgáltatások vizsgálata egy vidéki felsőoktatási intézményben

Farkas János – A gazdasági szaknyelvoktatás elégedettségével kapcsolatos összehasonlító elemzések bemutatása

Katalin Godó, Andrea Kiss, Tímea Ceglédi – Mentoring and Resilience – The case of the István Wáli Roma College for Advanced Studies of the Reformed Church

Kasza Georgina – Nemzetköziesítés itthon – egy koncepció értelmezési lehetőségei, megközelítései a hazai felsőoktatásban

Kocsis Zsófia – A hallgatói munkavállalás sajátosságai Európai Felsőoktatási Térség keleti régiójában

Kós Katalin, Herpainé Lakó Judit – Család szerepe az egészségkárosító szokások tükrében

Kovács Edina, Bocsi Veronika – A pedagógushallgatók társadalmának belső rétegzettsége: tanár, tanító és óvodapedagógus hallgatók vizsgálata

Kovács Karolina Eszter, Nagy Klaudia Rebeka, Ilyés Eszter-Ida-Kincső – Egészséggel kapcsolatos attitűdök, szorongás és megküzdés a Debreceni Egyetem tanár szakos hallgatói körében

Mácsár Gábor, Bognár József, Plachy Judit – A rendészeti lemorzsolódás tényezői

Markos Valéria, Kocsis Zsófia – A felsőoktatási hallgatók önkéntes és fizetett munkavállalásának szerepe a tanulmányok iránti elköteleződésben

Máté-Szabó Barbara, Tóth Dorina Anna – A rövid-idejű felsőfokú képzések prioritása Európában a 2000-es évektől

Nagy Zoltán, Simon Nikolett – A magyarországi bölcsészképzés munkaerő-piaci beválásának szempontjai

Pozsonyi Ferenc, Hercz Mária – A Comparative Study on Assessment-related Beliefs of Hungarian Teacher Candidates and In-Service Teachers

Székely-Trendl Fanni – Lemorzsolódási adatok vizsgálata a Pécsi Tudományegyetemen és Wlislocki Henrik Szak-kollégiumban

Szigeti Fruzsina – A Debreceni Egyetem PhD-hallgatóinak vándorlási szándéka

Tódor Erika Mária – Digitális oktatási kihívások a felsőoktatásban

Zank Ildikó – A tanulásszervezés lehetséges hatása a tanárjelöltek pszichológiai immunkompetenciájára