Benke Magdolna – Közösségépítés okos és nem okos kistelepüléseken
Dan Beáta Andrea – A közösségi iskolák, mint élmény, érték és innovációs alapú pedagógiai mozgalmak
Gál Katalin, Pásztor Rita – Digitalizáció és időskori tanulás
Hegedűs Anita – Múzeumok a szegedi egyetemisták szemszögéből: haszontalan lehetőség vagy segítő kéz?
Juhász Erika – A közművelődés helyzete és reakciói a koronavírus járványra
Kenyeres Attila Zoltán – A YouTube-ról történő tanulás előnyei a Debreceni Egyetemisták körében
Kiss Edit – Közművelődés és civilek – Szolnok város kulturális célú civil szervezetei
Kozma Tamás – Közösség és innováció
Lantos Tünde – Tanuló társadalom. Oktatáskutatás járvány idején
Malatyinszki Szilárd – Generációs különbségek a felnőttképzési módszertanban
Márkus Edina – Az erdélyi magyar kulturális intézményrendszerre vonatkozó kutatások 2000-2020
Mitrovics Zoltán – CSDCS – Felkészülés a szabadulásra
Sitku Krisztina – Egy tanuló közösséget formáló eszköz: a TEFCE Toolbox
Szabella Olivér, Gősi Zsuzsanna – A Twitch streaming platform edukációs lehetőségei
Szabó Lilla, Ragadics Tamás – Ormánsági Kultúrmisszió
Vojtek Ildikó – Az empowerment neveléstudományi megközelítése